Chceme rozšířit naše školní stravování k dalším dětem v Etiopii, kde vážný nedostatek potravin hrozí přerůst v hladomor.

Udělejte si to jako doma!

Právě procházíte českým webem, ale naše rodina sahá přes celý svět.

Abyste se ujistili, že podporujete místní organizaci Mary's Meals, vyberte prosím svou zemi ze seznamu níže.

Pokud svou zemi nemůžete vidět, nebojte se! Můžete použít naše mezinárodní stránky.

Specialista/ka péče o dárce

Mary’s Meals Česká republika, hledáme posilu

Specialista/ka péče o dárce (POZICE BYLA OBSAZENA)

Hledáme člověka, který si vezme na starost veškerou práci, která je věnována péči o naše dárce.

(POZICE BYLA OBSAZENA)

Hledáme novou kolegyni či kolegu, který bude mít na starost komunikaci s dárci Mary’s Meals v ČR. Naši dárci jsou spolu s dobrovolníky páteří celé organizace a Ty budeš jejich hlavní kontaktní osobou. Je skvělé pracovat na něčem, co má skutečný smysl, ne? Přidej se k našemu malému týmu zaměstnanců a pomoz nám měnit životy dětí v nejchudších zemích světa.

Mary’s Meals je mezinárodní charitativní organizace, která poskytuje školní stravování v nejchudších regionech světa. Česká pobočka, založená v roce 2018, nyní hledá posilu na plný úvazek (40 hodin týdně) do naší kanceláře v Brně na Lesné. Může se zdát, že jsme nároční ve svých požadavcích na uchazeče, ale děláme to, abychom mohli ještě více pomoci dětem a očekáváme, že dáš do práce i velký kus svého srdce, stejně jako to děláme my.

 

Specialista/ka péče o dárce

Co budeš dělat:

  • Pečovat o dárce a spravovat jejich kontakty v CRM (Salesforce) – doplňovat údaje, komunikovat s dárci ohledně doplnění údajů, změn osobních údajů, dotazů k potvrzení o daru a daňových odpočtů.

  • Pomáhat naplňovat naši strategii a plány péče o dárce, abychom mohli rozšiřovat naši komunitu.

  • Vystavovat roční potvrzení o daru všem našim štědrým dárcům.

  • Analyzovat data o dárcích, vytvářet marketingové sestavy a sledovat trendy, které pomohou našemu týmu.

  • Mít na starosti rozvoj CRM (Salesforce) na lokální úrovni (ČR), v blízké budoucnosti integrace do společného CRM systému Salesforce Mary’s Meals (komunikace s IT a marketingovými útvary Mary’s Meals v anglickém jazyce), administraci IT systémů spolupracujících s CRM.

  • Integrace formulářů, platebních bran, webu, smart mailingu, AI nástrojů apod. do systému Salesforce.

  • Pečovat o sbírkové pokladničky – jejich evidence, zapečetění, rozpečetění, vklad hotovosti do bankomatu nebo na přepážce banky – hmotná zodpovědnost.

  • Plnit organizačně-administrativní úkoly dle potřeb výkonného ředitele české pobočky.

  • Spolupracovat na rozvoji interních administrativních procesů a pracovních postupů celého týmu.

  • Komunikovat a spolupracovat s centrálou ve Skotsku a s kolegy z ostatních poboček v oblasti rozvoje dárcovství a fundraisingu.

  • Spravovat dokumenty v digitálním prostředí Microsoft – Sharepoint, Teams, Planner apod.

  • Dle vlastní iniciativy či potřeb spolupracovat na projektech s ostatními členy týmu.

 

 Co od Tebe očekáváme a jaké klíčové kompetence bys měl/a mít:

  • Minimálně středoškolské vzdělání.

  • Alespoň 5 let zkušeností na podobné pozici (pozice není vhodná pro absolventy).

  • Vynikající komunikační a organizační schopnosti.

  • Rozhodovací schopnosti.

  • Příjemné vystupování a týmový duch.

  • Smysl pro pořádek ve věcech, schopnost nadhledu.

  • Iniciativní a proaktivní přístup.

  • Angličtina minimálně na úrovni B1.

  • Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič nutností.

  • Dobrá znalost práce na počítači v prostředí MS Office 365 (Planner, Teams, Powerpoint, Excel) a Google Workspace případně zájem o úspěšné zaučení a používání těchto platforem.

  • Morální bezúhonnost.

  • Sociální cítění a smysl pro práci na charitativním projektu.

  • Ochota pracovat 4 dny v týdnu v kanceláři, po zaučení možný 1 den v týdnu na Home Office.

  • Ochota nárazově pracovat i o víkendu s možností náhradního volna (velké víkendové akce, kterých se účastníme).

 

Nabízíme:

  • Práci na smysluplném projektu
  • Možnost profesního rozvoje 
  • Stravenky 
  • Služební telefon 
  • Pružnou pracovní dobu
  • 4 týdny dovolené při startu, po 5 letech 5 týdnů, Sick Days 
  • Možnost využívání firemního auta k soukromým účelům 
  • Nápoje a drobné občerstvení 
  • Velmi zajímavou a pestrou práci 
  • Příležitost podílet se na rozvoji jména Mary´s Meals v České republice 
  • Velmi přátelský kolektiv, hezkou sdílenou kancelář

 

Nástup ihned.

Životopis s fotografií zasílejte prosím na adresu: jana.ferbyova@marysmeals.org  

Kontaktní osoba: Office manažerka Jana Ferbyová, tel. 721 848 256.

Těšíme se na Tebe.