Specialista/ka péče o dárce
(POZICE BYLA OBSAZENA)
Hledáme novou kolegyni či kolegu, který bude mít na starost komunikaci s dárci Mary’s Meals v ČR. Naši dárci jsou spolu s dobrovolníky páteří celé organizace a Ty budeš jejich hlavní kontaktní osobou. Je skvělé pracovat na něčem, co má skutečný smysl, ne? Přidej se k našemu malému týmu zaměstnanců a pomoz nám měnit životy dětí v nejchudších zemích světa.
Mary’s Meals je mezinárodní charitativní organizace, která poskytuje školní stravování v nejchudších regionech světa. Česká pobočka, založená v roce 2018, nyní hledá posilu na plný úvazek (40 hodin týdně) do naší kanceláře v Brně na Lesné. Může se zdát, že jsme nároční ve svých požadavcích na uchazeče, ale děláme to, abychom mohli ještě více pomoci dětem a očekáváme, že dáš do práce i velký kus svého srdce, stejně jako to děláme my.
Specialista/ka péče o dárce
Co budeš dělat:
Pečovat o dárce a spravovat jejich kontakty v CRM (Salesforce) – doplňovat údaje, komunikovat s dárci ohledně doplnění údajů, změn osobních údajů, dotazů k potvrzení o daru a daňových odpočtů.
Pomáhat naplňovat naši strategii a plány péče o dárce, abychom mohli rozšiřovat naši komunitu.
Vystavovat roční potvrzení o daru všem našim štědrým dárcům.
Analyzovat data o dárcích, vytvářet marketingové sestavy a sledovat trendy, které pomohou našemu týmu.
Mít na starosti rozvoj CRM (Salesforce) na lokální úrovni (ČR), v blízké budoucnosti integrace do společného CRM systému Salesforce Mary’s Meals (komunikace s IT a marketingovými útvary Mary’s Meals v anglickém jazyce), administraci IT systémů spolupracujících s CRM.
Integrace formulářů, platebních bran, webu, smart mailingu, AI nástrojů apod. do systému Salesforce.
Pečovat o sbírkové pokladničky – jejich evidence, zapečetění, rozpečetění, vklad hotovosti do bankomatu nebo na přepážce banky – hmotná zodpovědnost.
Plnit organizačně-administrativní úkoly dle potřeb výkonného ředitele české pobočky.
Spolupracovat na rozvoji interních administrativních procesů a pracovních postupů celého týmu.
Komunikovat a spolupracovat s centrálou ve Skotsku a s kolegy z ostatních poboček v oblasti rozvoje dárcovství a fundraisingu.
Spravovat dokumenty v digitálním prostředí Microsoft – Sharepoint, Teams, Planner apod.
Dle vlastní iniciativy či potřeb spolupracovat na projektech s ostatními členy týmu.
Co od Tebe očekáváme a jaké klíčové kompetence bys měl/a mít:
Minimálně středoškolské vzdělání.
Alespoň 5 let zkušeností na podobné pozici (pozice není vhodná pro absolventy).
Vynikající komunikační a organizační schopnosti.
Rozhodovací schopnosti.
Příjemné vystupování a týmový duch.
Smysl pro pořádek ve věcech, schopnost nadhledu.
Iniciativní a proaktivní přístup.
Angličtina minimálně na úrovni B1.
Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič nutností.
Dobrá znalost práce na počítači v prostředí MS Office 365 (Planner, Teams, Powerpoint, Excel) a Google Workspace případně zájem o úspěšné zaučení a používání těchto platforem.
Morální bezúhonnost.
Sociální cítění a smysl pro práci na charitativním projektu.
Ochota pracovat 4 dny v týdnu v kanceláři, po zaučení možný 1 den v týdnu na Home Office.
Ochota nárazově pracovat i o víkendu s možností náhradního volna (velké víkendové akce, kterých se účastníme).
Nabízíme:
- Práci na smysluplném projektu
- Možnost profesního rozvoje
- Stravenky
- Služební telefon
- Pružnou pracovní dobu
- 4 týdny dovolené při startu, po 5 letech 5 týdnů, Sick Days
- Možnost využívání firemního auta k soukromým účelům
- Nápoje a drobné občerstvení
- Velmi zajímavou a pestrou práci
- Příležitost podílet se na rozvoji jména Mary´s Meals v České republice
Velmi přátelský kolektiv, hezkou sdílenou kancelář
Nástup ihned.
Životopis s fotografií zasílejte prosím na adresu: jana.ferbyova@marysmeals.org
Kontaktní osoba: Office manažerka Jana Ferbyová, tel. 721 848 256.
Těšíme se na Tebe.